Podpora zákazníkov
Naši klienti sú na prvom mieste
Neoddeliteľnou súčasťou nami dodávaných komplexných služieb je aj naše oddelenie zákazníckej podpory, ktoré zaisťuje úspešné vyriešenie akéhokoľvek problému či požiadavky. Skúsení špecialisti Vám pomôžu s celým procesom prípravy podkladov, zmanažujú a spracujú Vaše požiadavky a budú Vás o každom kroku pravidelne informovať
SERVISNÁ PODPORA PRODUKTOV A RIEŠENÍ
Garancia odozvy
Každý z našich klientov má dedikovaného a certifikovaného špecialistu, ktorý vždy zaručí, že Vaša požiadavka či problém bude spracovaný v čo najkratšom možnom čase a dostane sa na vyriešenie do správnych rúk.
Dostupnosť
Okrem toho je náš tiketovací systém InterWay Service Desk
dostupný prakticky všade, stačí mať len pripojenie na internet. Pokiaľ si to situácia vyžaduje, vieme sa Vám zodpovedne venovať aj telefonicky či emailom.
Individuálny prístup
Pokiaľ očakávate nadštandardný prístup riešenia Vašich problémov a požiadaviek, vieme zabezpečiť aj odozvu mimo bežných pracovných hodín, prispôsobiť procesy a kroky Vašej spoločnosti a jej zvyklostiam alebo integrovať proces komunikácie s Vašimi informačnými systémami.
Service desk
V našej spoločnosti využívame moderné nástroje, ktoré všetkým zúčastneným stranám zaručujú jasnú, jednoduchú a neustálu informovanosť o stave a krokoch riešenia Vašej požiadavky či riešenia problému.
Podpora technológií popredných IKT dodávateľov
-
V rámci dlhoročnej spolupráce s našimi silnými obchodnými partnermi z oblasti IT softvéru a hardvéru poskytujeme služby spojené s vykonávaním predpísaných a odporúčaných profylaktických zásahov – kontroly a údržby či plnohodnotnú servisnú podporu produktov (DELL EMC, Microsoft, VMware a Oracle).
-
Poskytujeme služby odborných prác súvisiacich s databázovým prostredím (D), operačnými systémami a virtualizačnou platformou (OS), integračnou platformou (MW) a aplikačným prostredím (APP).
-
V našej spoločnosti v neposlednom rade zabezpečujeme rozsiahle a pravidelné technické a odborné školenia na mnohé technológie, hardvér, ako i softvér. Ak plánujete vo Vašej spoločnosti prejsť technologickou a softvérovou modernizáciou, zaškolíme Vašich zamestnancov pracovať efektívne a s modernými nástrojmi.
Chcete sa aj Vy stať našim klientom?
otázky a odpovede
Máte otázky?
Skúste nájsť odpovede nižšie.
Najčastejšie otázky
Aký je bežný proces vybavenia požiadavky na zákazníckom oddelení?
Po odoslaní požiadavky sa okamžite dostáva do rúk našich špecialistov podpory, ktorí do pár minút spracujú všetky potrebné informácie a pripravia zadanie našim vývojárom. O každom kroku ste neustále informovaní a v prípade potreby s Vami vieme ďalšie detaily a zmeny komunikovať a získať potrebné informácie pre ďalšie riešenie Vašej požiadavky. Celý proces máte pod drobnohľadom a priebežne môžete kontrolovať a testovať zmeny či úpravy Vášho systému.
Ako dlho budem čakať na vyriešenie svojej požiadavky?
Pri využívaní nášho IW ServiceDesku Vám zaručujeme okamžitú odozvu a prebratie Vašej požiadavky už do pár minút od jej odoslania. Naši špecialisti podpory pripravia potrebné podklady Vašej požiadavky, aby sa do rúk vývojárov dostali potrebné informácie pre úspešné vyriešenie. Zmenové požiadavky plánujeme v týždňových intervaloch, aby sme efektívne alokovali kapacity a venovali sa tak každej požiadavke rovnako kvalitne a dostatočne dlho na jej vyriešenie.
Ako dlho budem čakať na vyriešenie problému?
Vášmu problému sa budeme venovať bezodkladne a prioritne od prijatia oznámenia o chybe a na základe vážnosti a komplexnosti ho vyriešime do niekoľkých hodín.
(*predpokladom je podpísaná zmluva o poskytovaní odborných služieb - SLA)
Bude riešenie dostatočne odborné?
V našej spoločnosti neustále zlepšujeme procesy a vzdelávame našich zamestnancov, získavame certifikáty na prácu s technológiami, HW a SW, aby sme Vám vedeli dodať len najkvalitnejšie riešenia v čo najkratšom čase.
implementácia produktov
Využite možnosť integrácie našich produktov v rámci riešení.
Využite možnosť integrácie našich produktov s Vašim informačným systémom pre dosiahnutie jeho maximálneho potenciálu. Všetky naše riešenia sú plne kompatibilné s našimi produktami. Ak máte záujem dozvedieť sa viac o možnostiach našich produktov navštívte produktové stránky.
Redakčný systém
pre správu webu
Learning Manažment Systém
Hromadný e-mailing
Nová generácia cloudových riešení
Hromadný e-mailing
Nástroj na projektové riadenie
Elektronická správa dokumentov
Ak Vás táto stránka zaujala a chceli by ste sa o našich službách dozvedieť viac, prezrite si všetky naše služby.